Radhus!

Äntligen har vi hittat det! VÅRAT hus.. och den här gången, mina kära vänner.. är det vårat!
Papperna är påskrivna och den 25:e juni går flyttlasset!

Föresten blev det inget hus, utan ett radhus! Ett helt nytt dessutom.. varken i Sigtuna eller Märsta. . Utan i Kiruna.. närå, men mittemellan märsta och sigtuna.. En helt ny liten by, Steningehöjden!

Mitt ute på landet, fast med grannar vägg i vägg.. (vägg i vägg tänker du.. pff.. så vill man väl inte bo...Men Joooohooodååå.. kan vi värma varandra på vintern surru! )

Vi har då sedan vi bestämde oss nästan åkt och tittat på vårat radhus varje dag.. inte riktigt men nästan, så grannarna lär ju känna igen bilen nu.. Och det känns så otroligt bra! Jag vill flytta nu! Emilia och Linnea har redan valt rum, och de planerar vem som ska ha vilka leksaker i sitt rum.

Helt nytt!!! Och ett plus i kanten är att det är löjligt billig driftkostnad.. uppvärmning 6000/år.. ungefär.. de ni!

Området ligger i princip omringad av skog, men ändå nära till det mesta. . små hus här och där i olika stolekar och former.. den nya idyllen.. Jag kan inte låta bli att tänka på Desperate Housewives när jag ser ingången till området.. hehe. .
Jag har mitt milspår alldeles utanför dörren dessutom!

Bilderna är lånade från mäklarhuset.se



Kök


del av vardagsrum.. "matsalen" där borta kan man även göra om till ett till sovrum, om man skulle behöva det i framtiden..




hall.. de två dörrarna leder till toalett och tvättstuga


Hall på övervåningen


vårt sovrum


Linneas rum


Emilias rum


toaletten nere




Fint va!

Nedräkning.. ca 3 månader!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååååh GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Det är jätte super fint!!! <3 mitt och Nathaniels andra hem i sommar!!! :D

2012-03-13 @ 19:18:49
Postat av: Linda

Grattis återigen gumman!!!!

Det är ni värda!!!

2012-03-13 @ 20:55:12
Postat av: Frida

Grattis! Hörde av philip att ni köpt hus. Gud så roligt för er, verkligen jättefint:)

2012-03-13 @ 21:44:27
Postat av: Anne-sofie

Sååååå glad för Er skull !! Äntligen,men som jag sagt tids nog kommer det till eran tur och NU kom den <3 GRATTIS

2012-03-13 @ 22:28:10
Postat av: Petra

Grattis :) vad roligt! Vilken gata är det? :) kram

2012-03-14 @ 06:49:34
Postat av: Misan

Grattis! Vad roligt för er!

2012-03-14 @ 08:21:45
Postat av: Petra

Välkomna till höjden! :D Ni kommer trivas, det är riktigt mysigt här och fint område :)

2012-03-14 @ 09:03:59
Postat av: Diana

Grattis Erika och resten av familjen ler...tror säkert att ni kommer att stormtrivas där uppe, Markus och Simone bor ju där nu fast i lgh,,kommer bli kanon när allt är färdigt,, som ett eget litet samhälle ;O) // Kram "Moster" Diana

2012-03-15 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0