Ta rondellen vid hornen!

Okej, jag förstår att det kommer bli lite tjatigt nu, men jag har fått tillåtelse att skryta!

Idag fick jag köra igen, och min vaktis sa idag att jag var redo för en rondellkörning
(tvåfilig.. jättebamserondellen.. i mina ögon)
Okej tänkte jag.. jag ska bara ta det lugnt, ha koll på alla andra bilar.. ha rätt växel och fart innan jag kör in..
Ni må tro att jag hade hjärtklappning!
Jag körde ett och ett halvt varv.. och sen körde jag ut! Och vet ni vad? Det var inte så farligt..
Sen hann vi med lite "start-i-backe".. det kan man nog inte träna för mycket av!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Japp, du får skryta! :D

Du är så duktig så!!!! :D Snart har du kortet i handen!

2012-03-26 @ 22:46:36
Postat av: Anne-sofie

DU kör jättebra :) Nu är det finslipning ,motorvägskörning och lite mer märsta körning !!! Fortsätter DU så här så har DU körkortet i handen snart !

2012-03-27 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0