Tack för skitvädret!

Jag har nu kunnat sitta inne med tjejerna utan dåligt samvete!
vi har legat och myst i sängen och kollat på film, gått runt i pyamas hela dagen (okej, JAG har gått runt i pyamas hela dagen.. mina tjejer flyger i sina klänningar när dom vaknar.. )
Nu på eftermiddagen har vi drömt oss bort och tittat lite på barntapeter! Tanken är att de själva ska få vara med och välja till sitt egna rum.. inom vissa ramar såklart.
Den här var ju ursöt.. tycker jag.. från Midbeck
eller randigt.. Sandberg
denna ville Linnea ha..från kompistapeter



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mysigt att det ska få bli deras alldeles egna rum på alla sätt som går.. det uppskattar dom nog massor!



Men... är det inte ny tapetserat? :P hihi

2012-03-19 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0