Två små resor!

Okej.. så här är det. Mannen är ute på vift, ungarna sover.. och jag sitter och tittar igenom ungefär 4000 gamla kort!
Jag kan omöjligt låta bli att blogga om det!

Jag och Micke.. min numera kära make.. har snart levt ihop i 7 år.. sju hejdundrande år! Många livsresor har vi gjort.
Men verkliga resor, då man sätter sig i ett flygplan och lämnar landet.. har det inte blivit så mycket av.
Men de två vi faktiskt lyckats åstakomma är två resor som ligger mig varmt om hjärtat!
Den första var till Grekland Lefkas. Gravid och fortfarande nykär.
så små ♥

Med millan i magen.. mina kläder? Jomen man ser ut sådär när man är turist.. inte? hehee


Fina Micke






Den andra resan gjorde vi i höstas, bröllopsresan till Geneve! Inte gravid, men fortfarande nykär!
Jag kan inte låta bli att bli lite blötögd när jag tittar på bilderna.. Det är vi två, bilder tagna rakt upp och ner ur vårt liv tillsammans. Inte en enda dag ska jag ångra med den där mannen! Det blir vi två, sittandes på våra trall i varsin svävande gungstol med en varsin kopp kaffe i handen.. 85 år!

Tänk att det är så lätt att bara låta dagarna susa förbi.. dagarna blir till år.. och sen sitter man där, en kväll som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0