VAB

Så var det dags igen.. bara för att jag råkade nämna att våra barn nästan aldrig är sjuka! Varför utmana ödet.. egentligen! Från och med nu ska jag bara hålla tyst!

Emilia har hostat hela helgen, men ändå varit pigg.. och i morse märkte jag på henne att hon inte var okej, så då var det bara att stanna hemma.

Linnea såg på mig med sina stora rådjursögon och blinkade försiktigt och sa

"mamma.. får jag också vara hemma"

Och såklart fick hon det..

Så vi har haft en lugn förmiddag, jag har passat på att få massa nödvändiga saker gjorda.. som att tvätta, gjort lite felanmälningar till hyresvärden osv.. kollat runt lite på vårkläder som börjar bli dags att införskaffa.

Och på tal om vårkläder... man skulle kunna tro att jag efter fem år som mamma borde veta vad som är bra och inte bra.. och vad som ska köpas nu osv.. Men jag känner mig fortfarande lika vilsen i all kläddjungel som finns! Det ska vara snyggt, och praktiskt och inte kosta en hel förmögenhet..


upptäckte precis att våran hall ser väldigt rosa ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0