Grillat

Åkte på eftermiddagen till Therese, Daniel och vovvarna på landet. Det blev grillat och lite prat om
ditt-och-datt. Mycket trevligt! Helt galet att vi inte gör det oftare.. men som sagt, det där med tiden är inte det lättaste. Jag satt och räknade och kom fram till att det var tre år sen vi var hemma hos dom sist.
Hittade en bild på Linnea när vi var ute hos dom sist. 2009


2012


Sötaste "hundvalpen" Fia







Avslutade helgen med en runda på 5km. . Skönt att komma ut, det är egetligen inte så konstigt, men jag blir alltid så förundrad över hur bra jag mår efteråt.. som sagt, egentligen inte så konstigt. Nu gör jag en frivolt ner i sängen. I morgon är det måndag! jippi! Ny härlig vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ska jag ta och förklara för dig..



Du har alltid varit en person som gillar att hålla igång. Redan när vi var små tyckte du om att springa omkring, bygga kojor, vara sysselsatt och aktiv.

Och så har du varit sen dess. Kanske inte lika ofta som när vi var små, men näst intill ;)



Så.. Jag tror det är därför du mår så bra efteråt ;)

2012-06-02 @ 06:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0