Kompensation?

Alltså, att jag har gått in i ett förtidigt åldrande, ja det har jag ju förstått..
Gråa hårstrån, skrynklor, häng pattar, stelhet.. And so on!

Men, borde jag inte som kompensation för det slippa dessa jävla ungdomsfinnar? Det är inte rättvist!

Igår upptäckte jag att min förmodligen tänkta tvilling håller på att växa ut ur min haka! Läskigt som fan.. Och nu ska jag vara ärlig, jag klämmer alltid dom jävlarna.. Kan liksom inte låta bli, men..den här tvillingen rörde jag inte..Det smärtade nämligen bakom örat när jag bara petade på den..

I morse när jag vaknade så kände jag att min läpp kändes lite konstig.
När jag kommer in i badrummet så ser jag bara stans fetaste fläskläpp!!
Vad ÄR det här!
Har jag slagits i sömnen eller ska jag börja misstänka Micke?
Troligtvis är det jättefinnen Allan som ligger och tycker på nåt.. Helskumt! Har aldrig varit med om något liknande!

Ska bli spännande att se hur detta slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0