lalalalalaooooooooohihihahahoho

Ibland blir jag så arg så det puffrar rök ur öronen och jag går sen upp i atomer!

Det här inlägget kommer inte leda någonstans.. jag tänker bara skriva av mig, publicera det och sen skratta åt det om några månader när jag tittar tillbaka på gamla inlägg.

Jag är arg, för att jag inte får sova..
Jag blir arg, på mig själv, för att jag är trött och lider av brist på tålamod som går ut över mina barn
Jag är arg på läkare som daltar, och som låter sina patienter sätta sin egen diagnos..
Jag är arg på att det är kallt ute igen..
Jag är arg på alla jordens sparkcyklar! Jag skulle kunna knögla ihop varenda en och slänga iväg dom.. Jag har snart inga fotknölar kvar.. och det är deras fel!!
Jag är arg för att våran katt har diarre!
Jag är arg för att det är vårruset ikväll, och jag känner mig förkyld!
Jag är arg på allt virus som kommer och går!
Jag är arg för att jag är arg!

Jag är trött och otillräcklig, saknar tålamod som jag tidigare kunnat triumfera med!
Jag är negativ, och det får och gör mig deprimerad.

Jag känner mig som en liten liten flicka och allt går emot mig. Ingenting flyter på. Det är bromklossar utlagda överallt! Är det inte det ena så är det det andra. Och den ena jäveln är värre än den andra!

Jag är ett neggo.. Och just nu så tänker jag sätta mig ner, gråta en skvätt eller två.. tycka extremt mycket synd om mig själv.

Visst får man ha sånna här dagar.. perioder i livet? Visst är det helt okej?

Eller ska vi dra på smilet, le och tycka allt är fantastiskt fast man egentligen inte tycker det.
För visst är det ganska typiskt.. man ska inte nämna några problem, vardagsproblem.. Och gud nåde dig om du klagar över att du är sjuk eller mår dåligt.. aj aj.. då är du en dålig människa! Fy på dig. bäst är den som ler bredast!

Pissa och gå och lägg dig!



Kommentarer
Postat av: Petra

Alldeles normalt att känna så! Sånna dagar vill man bara fly lägenheten och lämna till en lugn stillsam plats där man kan äta gott och sova ut. Jag förstår hur du känner. Så känner jag oxå mellan varven. Så känner nog alla. Men få vågar erkänna.

Det bästa av allt är att du snart kommer känna dig bättre, efter regn kommer solsken :)

Puss & kram på dig!

2012-05-31 @ 14:27:42
URL: http://petraspenna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0