Ledig!

Arbetshelgen är över, mina 35 timmar på tre dagar är över!
Tur att man har världens bästa jobb, annars hade man nog tyckt att det varit en aning ansträngande.

Våra pensionärer har suttit ute och myst och fikat mest hela helgen, vi har hunnit pyssla och försett dom med massa god mat dessutom.

Jag är riktigt stolt över mitt jobb, tänk att jag, får vara med och se till att de här människorna får det så världsbäst som dom bara kan ha under deras sista tid i livet. Och förstå så mycket man får tillbaka när man ger! Tacksamhet och uppskattning lever man länge på.

Kom dessutom hem med ett par fina sockar som min kollega för dagen hade stickat. . Eller virkat? Jag kan inte skillnaden på de där två!


Kommentarer
Postat av: karins blogg - om livet i lineleumheaven

Härligt! Rätt person på rätt plats mao! :)Jag läntar tillbaka :)

2012-05-21 @ 19:18:43
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Anne-Sofie

Åhhh, bara älskar att fillidutta så våra goa gamlingar för det trevligt ;)

Tack för en trevlig halvhelg <3

Kram

2012-05-21 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0