(Linnea och Mamma)

Vi trotsade kräksjukan och drog till Stockholm. (Ja jag vet, jag är eventuellt en riktig smittspridare)

Emilia är numera friskförklarad (om 2 timmar). Övriga familjen klarade sig.. (ja, jag ropar redan Hej)
Så jag tog Linnea och hade en mysdag med henne i Stockholm. (Pappan och Emilia passade på att mysa även de, fast på hemmaplan)
Vi gick på åhlens och Linnea fick välja ett valfritt badplagg. Köpte även två långklännigar.. (ni anar inte vad jag letat efter långklänning till barn) En grön och en gul fick det bli. Och Linnea köpte blåsbubblor till henne och storasyster.
Sen valde Linnea lunch och då blev det pizza. (något vi inte äter ofta i den här familjen så storasyster är glutenintolerant) Och dra mig baklänges.. det var inte lätt att hitta en pizzeria i Stockholm.. nu jämför jag med Märsta där det finns en i varje hushörn.. ungefär. . Men vi hittade en och Linnea var nöjd.
Delade på en pizza och Linnea fick mjölk med sugrör! woohoo.
Sen gick vi vidare till kungsträdgården, åt glass i stora lass och blåste blåsbubblor.
tjejernas klänningar
Nu ska jag glufsa i mig kvällsfika bestående av jordnötssmör med rostbröd. . (ja, ni läste rätt.. mer smör än bröd)

(!)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååh ser ut som att ni haft en kanon super mysig dag!! älskade Linnea! Vad fin hon är!!! <3

Det värmer i mitt moster hjärta av att se tjejerna så nöjda!

<3

2012-05-06 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0