Mörkt eller ljust?

Okej.. Nu är det så här.. Jag sitter ihopsjunken i soffan, inlindad i både morgonrock och filt och jag orkar inte resa mig upp och gå tre steg fram till datorn för att hitta två bra bilder.. Så nu blir det två mobilbilder och jag hoppas att ni ser skillnad.

Det närmar sig sommar och jag borde vart till frisören för länge sen! Det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig-och-ingen-kom" så.. Nu sitter jag och bollar med mig själv.. Ljust eller mörkt, mörkt eller ljust?
Att fråga maken är ingen ide, jag skulle kunna doppa huvudet i koskit och han skulle fortfarande tycka att jag var vacker.. Sån är han

Jag måste börja tänka praktiskt också.. Jag menar, mitt huvud invaderas av silverstrån så det står härligt till.. Blott 27 år gammal! Stackars mig! Så hur döljer jag dom bäst? Jag tänker ljust, för då kan man alltid skylla på att blekningen blev lite fel eller nåt, OM ett vitt hårstrå skulle sticka fram!

Bilderna nedanför är som sagt från mobilen och de enda där jag visar håret någorlunda.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är fin i båda, men jag röstar på det ljusa.

Det är somrigt och fint :) det kommer se jätte fint ut när du är solbränd.

2012-05-17 @ 02:56:36
Postat av: Rebecka

Håller med Jenny, du passar så bra i ljust, och färgen du hade på bröllopet var jätte fin! :)

2012-05-17 @ 07:36:45
Postat av: Anonym

Ljust

2012-05-17 @ 10:36:20
Postat av: Anonym

Ljust

2012-05-17 @ 16:49:15
Postat av: Anne-Sofie

Måste hålla med överiga ;) Alltid kul med lite omväxling :)

Fast du passar bra i båda färgerna ;)

Haha jag ska till frissan den sista ;)

2012-05-17 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0