Om mamman själv får välja..

Barnrumsinredning är aldrig tråkigt. Jag kan sitta i evigheter och planera och inspireras av andras barnrum. Det finns inga gränser för vad man skulle kunna hitta på.. eller jo, såklart att det finns.. ta ungens egen vilja till exempel.

-Jag vill ha rosa, med hjärtan och prinsessor..  (oh lord.. I have created a monster)
Jag står och försöker övertala familjen att det är jättefint med de där gröna och röda påslakanen med några små filurer på som IKEA har.  Jag vill sätta små elefanter och fåglar här och där. Bygga upp ett minikök igen, en ribbstege. små söta orange förvaringslådor.. men icke.. det ska vara rosa.
Jag undrar.. hur hård får man vara?.. hur stor bestämmanderätt har jag som mamma över mina små små flickors rum?
finaste spargrisen.. Jag hade en blå när jag var liten..
söta krokar


snygga förvaringsboxar!

bilderna är lånade från House of Hedda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har all bestämmelserätt tills tjejerna är 18. Och så länge dom bor under ert tak. Men självklart vill man ju ge sina barn det dom vill ha:) du får göra nån slags överenskommelse så kanske både du och barnen får som ni vill :)

2012-05-13 @ 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0