Tjejkväll!

Åkte som sagt iväg till min äldsta vän igår för att ha lite myspys, äta gott och bara vara! Och precis så blev det.
(vet inte hur jag ska förklara med ord hur mycket jag önskar att människan bodde lite närmre mig, andra sidan stan är för långt för att bara kila över en kväll och bara vara.. å andra sida får jag vara glad över att hon bor i samma landskap som mig, för så har det inte alltid varit)
Tiden rusade iväg och middagen åt vi kl 20:00.. Sen hejade vi på Loreen och busade med sötnöten Walter!
Började min resa hem bland ungdomar och fyllon kl 23.. och klev innanför dörren kl 01:00.. ca. Hade det inte vart för morsdag idag så hade jag sovit kvar (ville för allt i världen inte missa att gå upp till dukat frukostbord)
lille Walter


med gummihandskar, och fläskfilén i högsta hugg! ♥


tänk att något så enkelt är så gott. Man måste inte alltid krångla till det..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en myspys kväll!!

Jag önskar också att jag bodde närmare. Jobbigt det här med avståndet..



Och shit så het man var på bilden.. NOT! :)

2012-05-28 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0