Vårruset uppsala 2012!!!!

Va roligt det var! Mitt första lopp någonsin. Och inte det sista vill jag lova!
Man blev så taggad av alla människor runt omkring. Tjejerna man sprang om, och inte minst tjejerna som sprang om mig. Jädrans, då ville jag bara springa ännu fortare. Gick i mål på 29 minuter, vilket jag är nöjd med. Nu ska det bara bli bättre!
Synd på vädret bara, det hade ju kunnat varit lite torrare i gräset, och solen hade kunnat tittat fram när vi sprang i mål.. Men man kan ju inte få allt här i livet.
Jag fick däremot en medajl, och Linnea blev jätte stolt över sin mamma!
"du vann mamma" Ropade hon när hon fick syn på medaljen.. och ja, jag lät henne tro det.
Nu kommer jag sova gott i natt, och morgondagen kommer bli skitbra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt!:) nu måste du visa medaljen med fö oss :-) gooo Erika! Skitgrym!

2012-06-01 @ 04:37:03
Postat av: Petra

Bra jobbat gumman!!! :) nu blir det tjejmilen i september?? :)



Kraaam

2012-06-01 @ 07:35:57
Postat av: karins blogg - om livet i lineleumheaven

Heja dig! Jag vill också tycka att det där är roligt men skulle nog bara få en stroke om jag försökte. ;)

2012-06-01 @ 07:50:59
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: moffen

världens bästa erika. hurra,hurra.

2012-06-01 @ 08:44:30
Postat av: Mamma

Stort Grattis till världens bästa Erika

du är bäst

2012-06-01 @ 15:08:13
Postat av: Jenny

Fan vad bra du är!!! Avis

något år ska jag också ;)

2012-06-02 @ 06:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0