En liten kris!

Visst är det helt normalt att vara lite svajig i sitt humör när man är gravid. Typ, gråta till barnfilmer och bli riktigt förbannad när något man blir sugen på, helt plötsligt inte finns hemma. Visst är det okej? 
 
Visst är det okej att skriva ett argsint mail till Brandos.se när man får vänta i nästa två veckor på en leverans som de lovar ska ta upp fyra dagar, och som ändå inte är komplett eftersom de håller på att flytta sitt lager, så ett par vinterskor blev nollade. 
Som "plåster på såret" får ni 100:- i presentkort! 
 
"Ni kan ta de där jävla 100 kronorna och stoppa upp dom där solen aldrig skiner" 
 
Helt okej.. eller hur? Speciellt när man är "drabbad" av gravidhormoner. 
Skitsamma om det inte har med hormoner att göra.. det är iallafall vad jag kommer skylla varenda utbrott på de närmsta 27 vekorna! 
 
Jag ska utnyttja den här graviditeten till att få saker sagda som jag annars skulle hållt tyst om, och förbered er på en känga, för kommer inte låta någon slippa undan som inte förtjänar det. 
 
 
Och på tal om graviditet.. 
 
Hittade lite bilder från då jag var gravid med Emilia.. 
 
v 14 med Emilia
 
          V 13 med trean..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är inte så stor skillnad :)
Är nog bara en där inne trots allt! ;)
<3 vi längtar efter lilla vindruvan!

2012-11-11 @ 10:40:30
Postat av: Linda

Nu kan vi nog utestluta att det är två små pluttar iallafall, magarna är ungefär lika stor juh...
Kram på er alla!

2012-11-13 @ 07:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0