Gynakuten

Vaknade inatt med jävulska sammandragningar och värkar. Hela magen var stenhård och hur jag än vred mig så gjorde det ont.
Lyckades tillslut somna, men vaknade på morgonen av samma sak.

Bestämde mig för att åka till gynakuten.
Efter 1 timma i bilkö var vi framme, sen återstod 5 timmars vänta innan vi fick träffa nån!
Fem timmar på en jävla träsoffa!

Man kunde iallafall konstatera att barnet var okej, hjärtat slog som det skulle och tappen var hel. Hon kunde inte svara på vad det var som orsakade sammandragningarna och värkarna.
Däremot skulle jag ta det lugnt och vila!?
Måste ringa min barnmorska och fråga vad det innebär, för det är två ord jag är väldigt främmande med.



Kommentarer
Postat av: Laura

Ta hand om dig nu och tänk på bebisen!

2012-12-05 @ 14:17:40
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0