Tillåta sig att vara sjuk?

Jag är en ynkling nu. Jag är förkyld. Jag är sjuk!

Det händer inte många gånger om året, det är faktiskt över ett år sen som jag tog ut en sjukdag från jobbet. Så oofta är jag sjuk.

Men den här gången har jag sällskap av Linnea, som också är sjuk oofta.

Men när man väl tillåter sig att vara sjuk, så ligger man där med skuldkänslor. Visst är det dumt?
Det är som att man försöker vara nån supermänniska.

Ska fortsätta och titta på Nalle Puh med Nea nu. Önskar mig själv ett krya på sig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dej och bli frisk snart
och linnea med kram mor

2012-11-05 @ 13:30:18
Postat av: Anne-Sofie

Kom ihåg att tand hand om dig och det är tillåtet att vara sjuk och hemma !!! Det är viktigt för hälsan och skrutten i magen <3.. Jag är rädd om dig , vila dig nu frisk :) Kram <3

2012-11-05 @ 14:31:02
Postat av: Laura

Krya på er! Nu får du tänka lite på dig själv! Kram

2012-11-05 @ 16:04:01
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se
Postat av: Jenny

Krya på dig vännen!! Jag börjar känna mig krasslig :/
Och man får vara sjuk. Kramar

2012-11-06 @ 00:18:34
Postat av: Rebecka

Krya kram, du lät inte alls pigg i telefonen idag! :(

2012-11-06 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0