V 15

25 veckor kvar!

Igår var jag helt säker på att jag kunde känna av plutten inne magen. Det där fiskliknande fladdret. Bara en snabb liten rörelse.

Min chef gjorde ett test på mig och konstaterade att det är EN liten flicka där inne. Någon som tror nåt annat?
Den 17:e december är det dags för rutinultraljud. På min födelsedag!
Längtar som en galning!

Emilia och Linnea pratar ofta om det kommande syskonet. Att om det blir en tjej så blir vi fyra tjejer i familjen, och två killar.. Pappa och katten Vince.
De klappar och kramar magen och berättar vad dom ska göra med bebisen när den kommer.
Jag skulle kunna sitta i timmar och lyssna på barnens tankar.

I graviditeten mår jag bra, förkylningen börjar släppa vilket känns som en befrielse. Har haft en huvudvärk från helvetet i ett par veckor, som säkert hänger ihop med snuvan. Hoppas den också ger med sig snart!

En liten bild då.. Vecka 15.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskade lilla bebis!!
Moster längtar efter dig massor!!!!

2012-11-23 @ 12:51:55
Postat av: Laura

Men vad stooor du är! Åh, vill se magen på riktigt ju! Så fint. Du är säkert världens vackraste som gravid!

2012-12-05 @ 14:17:09
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0