V14 och kräk

Idag knallar vi in i vecka 14.
26 veckor kvar då! Yey


Det har inte hänt så mycket den senaste veckan, förutom att vi fortsätter att bråka med sjukdomar. Linnea som låg dunderförkyld vaknade natten till tisdagen och kräktes rakt ut!
Jahopp tänkte jag, då har magsjukan anlänt till oss. Men det kom inget mer, och Linnea var pigg som aldrig förr dagen efter.
Vi tog iallafall det säkra före det osäkra så hon har nu varit hemma, 48 timmar utan symtom. I morgon är det förskola.

Jag själv dras med min förkylning som gått in i en andra andning tror jag.
Men det är bara gilla läget. Så länge jag slipper magsjuka så är jag nöjd.


Kommentarer
Postat av: Therese

Du kanske fått sån där härlig gravidsnuva? :P

2012-11-15 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0