Mitt lilla fejs och jag!

En efterlängtad beställning kom idag!

Nu du, ditt lilla face, ska det bli ordning på torpet!

Jag har ju alltid haft "problemhy" de Lux
Alltid nån finne på gång eller fler, lite glansig på ena stället och torr på ett annat.
Jag har heller aldrig gjort någon direkt ansträngning för att slippa skiten.

Klart, jag har ju i omgångar lekt duktig och köpt hem lite saker.. Men de flesta har gett ungefär samma resultat som tvål och vatten. Alltså inget resultat.

Men nu har jag iallafall bestämt mig för att göra ett nytt försök att vårda mig själv, vill gärna inte se ut som 60 när jag är 40.

Så, nu ger jag de här grejerna en chans.

Inge mer handkräm i ansiktet nu! (jo, ni läste rätt, men det var bara en nödlösning)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag körde dessa produkter förr. Dom e helt ok men dyra. Jag har problemhy delux delux :) de som hitintills fungerar bäst för mig e neutrogenas produkter. Dock ska jag köra en dos medicin mot skiten nu några veckor.
Men med Clinique känner man sig lite lyxig och de känns bra ibland :)

2012-10-05 @ 23:40:14
URL: http://lisama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0