Mordisk

En sån härlig natt jag har haft, sovit som törnrosa! Känner mig riktigt utvilad..,

Eeeeehhhhh.. Nä.

Somnade 23, vaknade 02 av att sängen var överfull av familjemedlemmar, varav den minsta snarkade likt tre fullvuxna karlar!
Så jag slingrade mig ur ormgropen och la mig i Linneas säng.. Sen låg jag där och dansade balett med mig själv. Vet inte hur många piruetter jag hann göra mellan 2 och 4:45 när klockan ringde.

När jag smyger in i resten av familjen så ser jag hur dom ligger och myser och har inga som helst problem med att sova. "Det är orättvist" tänker jag och vill gärna ställa mig och hoppa i sängen, mest på Mickes sida!

Som lite grädde på det här moset så upptäcker jag att maken (som redan ligger på minus) har slängt min nyinköpta reflex!
Såklart inte med mening, men det har ingen betydelse denna morgon!
Den där människan, som sover så gott på natten, har SLÄNGT min reflex.. Vänta bara, tills jag blir påkörd., så ska vi se hur gott han sover!!

(ni som känner mig vet att ni kan läsa detta med ironi, ni som inte känner mig, läs detta med ironi)

Jag sitter iallafall på bussen nu, så jag blev inte påkörd ändå. Tur det!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åååh jag verkligen lider med dig!!
Finns Inge värre än att sova dåligt och se den andra hälften sova skönt! :/ haha hoppas din dag blev bättre älskade syster! <3

2012-10-03 @ 10:49:32
Postat av: Linda

Du e så rolig :)

2012-10-03 @ 11:22:30
URL: http://lisama.blogg.se
Postat av: karins blogg - om livet i linoleumheaven.

hhaha!

2012-10-03 @ 12:28:27
Postat av: Laura

Haha, tur du inte vart överkörd! Hade saknat dig ;)

2012-10-03 @ 18:40:53
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är ju bara för roligt att läsa när du skriver med inlevelse :)
Jag ser allt framför mig och hur du spelar upp allt i huvudet.

Önskar dig en god natts sömn inatt. Du får tänka att jag jobbar hela natten och så kan du skratta så där djävulskt (som dom gör i film) inombords åt att du får sova och inte jag ;)

2012-10-03 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0