Vecka 11

29 veckor kvar då.. 
 

Numera kallas den där i magen på mig inte längre för embryo, utan för foster! Det är alltid nåt, och jag är glad för det lilla. Alla små steg framåt i den här graviditeten är spännande. 
 
"på grund av ökad blodmängd och ämnet hCG så kan din hy se slät och fin ut"... 
 
Men hallå.. (jag pratar med mina hormoner och min blodmängd, för de har inte gjort sitt jobb) Ni glömde bort en mycket viktig sak, mina rynkor skulle bli slätare och inte fler, och mina finnar skulle försvinna och inte föröka sig! 
 

Men jag mår fortfarande bra, så jag ska inte klaga..egentligen. 
 
Nästa vecka är det inskrivning på Mvc, spännande! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin - Om livet i linoleumheaven

Behöver ni bebisgrejer? Vi är på g att sälja av en del...

2012-10-25 @ 11:11:13
URL: http://www.karinsblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0