Vinterrusta

Idag åkte vi tidigt in till Stockholm och Åhlens för att hinna roffa åt oss lite vinterkläder till barnen innan allt är slutsålt. Men jag misstänker att vi ändå är ute för sent i år. Åhlens hade inte mycket att bjuda på, inte heller NK som brukar ha bra vinterkläder till barn.
Slutade med att vi gick in på Intersport och hittade ett set till Emilia iallafall, det fick bli Didrikson, sista storleken! 
 
Skor ska beställas, i år testar barnen Sorel. Så får vi utvärdera i våren vad vi tycker om dom. 
Ecco gillar vi inte, testades 2010
powerboots orginal, varma, men väldigt knöliga för barnen att få på, innerdelen lossnade hela tiden testades 2011
 
Pappan i huset är redan rustad, men jag står i vanlig ordning och letar skor till mig själv. Köpte även Powerboots till mig själv förra året, men de skickades tillbaka ganska snabbt då dom var feltillverkade. 
 
Så nu väljer jag mellan dessa.  
 
Merrell
 
Sorel
 
Timberland
 
Någon med erfarenhet av dessa? 
 
                                                 tjejernas 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag köpte ett par Merrell förra året. Dyra men superbra! Frös aldrig och alltid torr om fötterna. Dessutom jättesköna!

2012-10-20 @ 22:26:37
URL: http://lisama.blogg.se
Postat av: Jenny

Helt klart Timberland! Höga och varma ;)

2012-10-21 @ 17:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0