Gnällspik

Jag har blivit en gnällmänniska. Fy fan vad jag gnäller. Kan det komma något trevligt ur munnen på mig eller?

Nä, nu överdrev jag.. Jag försöker alltid tänka så positivt jag bara kan, men vissa dagar går det bara inte. Det är som att gnällkärringen inom mig kräver sin rätt att komma fram.

Idag är en sån dag, och egentligen borde jag sätta silvertejp över munnen.

Å andra sidan är det ju inte mitt fel att en del människor är intelligensbefriade och jag hela tiden måste ifrågasätta varför saker inte görs. Det är ju inte direkt KUL att gnälla på folk. Men en eloge ska jag ändå ha, för jag gnäller direkt till personen i fråga. Att gnälla bakom ryggen på någon och sen gå och le.. Det är unket!



Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Hej käraste arbetskollega,vän och "lillasyster " !!
Ibland är det faktiskt befogat att få gnälla. Gnälla o gnälla det är bara den bittra sanningen och DÅ är det inte gnäll, så det så !!!
Och DU gör det på ett rätt sätt !!!
Stora kramen kommer här <3
Från gnällkärring nummer 2 ;)

2012-09-11 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0