HA HA HA

Jag skulle råplugga ikväll, ett måste för att inte komma efter.

Så, när jag finputsat FÖRSTA uppgiften ett tag och sen äntligen skickat in den, så kom den tillbaka lika snabbt!

Sparad i fel format!
Men åååh.. Inte direkt den typen av problem som jag var i tillstånd att klara av! Efter drygt en timma så fick jag hjälp av Mikaels lillebror! Han är min Gud just nu, för jag trodde ett ögonblick att jag var tvungen att veva igång våran gamla pc och skriva om allt! Tur att jag slapp det, för då hade kvällen slutat med en galning med håret på trekvarten och en trasig fönsterruta.

Jag lyckades iallafall skicka in uppgifter, men min lust att skriva var som bortblåst. Det blev en halv uppgift till och nu ligger jag här i sängen, lite smått besviken. Om några veckor ska allt vara klart.

Skönt att det är måndag i morgon, ny vecka och nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0