Lördagen

Vilken härlig dag vi hade igår.

Medan pappan satt på handledarutbildning i ett antal timmar så mös jag och tjejerna hos moster och Noel.
Och tänka sig, han är inte ens fyra månader än, men vända sig, det kan han.

Sen hade tjejerna sin första dag på barndansen. Oj så bra det var! Tacka vet jag Kulturskolan i vår kommun. Där finns allt, och känner jag mina barn rätt så kommer det vistas många timmar där.

På eftermiddagen begav vi oss ut på landet för lite häng med Jägstad och StellanBellan! Vi firade också lille Philip som blir 4!
Grillat, utelek långt in på kvällen, disco, massa goda skratt.. Ja, ni förstår säkert att den här familjen somnade ovaggat när vi kom hem.

Idag blir det fix på gräsplätten!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en super kväll!

2012-09-16 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0