Noels dop

Så var det dags för lille Noel att bli döpt. Våran söta lilla kusin. 
Allt var väldigt fint, Mikaela (som även sjöng på vårat bröllop) sjöng "du vet väl om att du är värdefull" för Noel. Och när hon sjöng den meningen och tittade på honom, så log han sitt lilla elvis-smile. Precis som att han tänkte "Jag veeet"
 

 "jag veet" 
 

 
 

 

 

 

 

 
När dopet var klart och de skulle traska ut ur kyrkan så spelades det "Emil i lönneberga-låten" Det var verkligen fint, så fint att håret reste sig. 
 
Emilia och Linnea skötte sig också bra i kyrkan. Vi hade lite svårt att hänga med i psalmen då vi fick äran att ha en finsktextad bok framför oss. Men det gjorde inget, då kunde jag skylla på det istället för att jag inte kunde melodin. Emilia konstaterade att prästen pratade för mycket, och lagom till att de tröttnade helt så var allt klart och alla var nöjda och glada. 
 
Efteråt fikades det på himelsk god tårta som min syster knåpat ihop (recept tack) Och som avslut hade vi kräftskiva. Ungarna hade jättekul, det var fler barn där och dom hade riktigt kul ihop. Det var fullt ös tills vi skulle hem. Tyvärr blev vi inte så långvariga då jag skulle upp och jobba dagen efter. 
 

 

 
Tyvärr så hakade blogg.se upp sig så jag får återkomma med resten av bilderna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0