Oform

I morgon är det dags för Sigtuna stadslopp.

Jag ska springa 5 km.
Jag är ur form sen förkylningen och har inte rört en onödig muskel på tre veckor.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag var taggad och jag kommer satsa på att ta mig runt utan att stanna.

Eftersom att jag har testat rundan så vet jag vilka uppförsbackar jag har att vänta mig. Fasen vad negativ jag är nu.

Går och lägger mig nu och tar nya tag i morgon.
Det jag är mest förväntansfull över är min vän Thereses resultat. Hon är grym med sin träning och kör gärnet. Jag har sett hur hon har blivit bättre och bättre och när vi har varit ute och sprungit tillsammans. I morgon kommer hon gå i mål på en kanontid.

God natt dagboken!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer gå kanon!! Heja heja ;)

2012-09-08 @ 03:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0