dagarna dom går och går..

Idag är det torsdag och veckan närmar sig sitt slut. Skönt att det går fort, samtidigt som jag i vanlig ordning får lite panikkänsla över att inte riktigt "hänga med" 
Nyss var det jul och om några veckor är det sommar? 
 
jaja, inget att grubbla över. Jag kan ändå inte påverka det hela, mer än att verkligen njuta och ta vara på alla dagar. 
 
Igår hade vi besök av en gammal klasskompis till mig, från gymnasiet. Han och hans tjej ska också ha barn i maj, två dagar innan oss. Underbart. 
Men jag kan inte riktigt släppa att det är tio år sen vi sågs, tio år sen jag tog studenten! T I O  Å R!
 
Då 18, nu 28! När jag funderar på det så börjar poletten trilla ner, jag börjar inse att jag faktiskt är vuxen, snart medelålders!
När jag var liten så tyckte jag att folk i 30 års åldern var supergamla.. Men nu, när jag själv är där, så känner jag mig inte en dag över.. 20. 
 
Det här med ålder är föresten inte heller något att haka upp sig på, det är som allt annan.. bara gilla läget. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0