En BabyShower!

 
MIN Babyshower! 
 
Igår efter vårklädesshoppingen så klev jag innanför dörren och möttes av kaffedoft i hallen. Misstänksamt kikar jag in mot vardagsrummet och möts av en hel hög underbara människor! 
 
En babyshower var ordnad, för mig!! Det var verkligen jättefint och så kul att få träffa alla! 
Det var massa gott fika och både Selma och jag fick en hel del presenter! 
 
(Och jag tänker inte ens lägga ner en sekund på att försvara en babyshower mot er som tycker att detta är ett sätt att snylta presenter på.. så jag skriver inget mer om det) 
 
Tack min fina lillasyster som ordnat med det här för mig, min kärlek till dig är obeskrivlig! Tack alla ni som var här och skämde bort mig för en stund!
 
 
cake pops!
 
Jättegod tårta! 
 
Chokladbollar
 
Morotskakamuffins
 
En bok där alla har gissat datum, längd och vikt. Vilka presenter som var från vem. Skrivit en hälsning till Selma och där jag tänker sätta in kort från babyshowern och skriva ner recepten på det som serverades. 
 
 
Jag fick gissa vem som var vem bland massa bebiskort. Här har ni världens sötaste bestemor! 
 
Fick ett presentkort från Svenskt tenn av Jenny, gissa vad som kommer inhandlas därifrån :)
Alla bilder på presenterna kommer att sättas in i boken. Alla kläder kommer tas kort på när Selma är i dom. Tror att det kommer vara lite kul för henne sen när hon blir stor att titta i den. 
 
Av min faster fick vi världens sötaste bäddset till spjälsängen! 
 
Och massa massa fler presenter! Tusen tack för allt fint! 
 
 
Och det här är ju lite kul.. 
 
Jag och Rebecka för ganska exakt ett år sen. Mars 2012
 
 
 
Ett år senare.. 2013 
 
Så schnygga så! Här är vi båda gravida ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Som sagt förut så är du värd allt och lite till!
Älskar dig nu och för all framtid! <3

2013-04-07 @ 18:04:51
Postat av: Petra

Vad mysigt! Du är verkligen värd en fin babyshower :)

2013-04-07 @ 18:53:41
Postat av: Jenny

Goda bakverk, härligt sällskap och massa fina presenter!! Så mysigt! och jag säger som Petra, det är du värd <3

2013-04-07 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0