Helgen

Jag och Linnea började våran helg i fredags då hon var ledig med mig. 
Det var mys hela dagen tills hon drog på årets första praktvurpa med sparkcykeln! 
När jag hörde hennes skrik så var jag helt säker på att hon brytit varenda ben i kroppen. 
Tack och lov för hjälmen, den skyddade henne mot en hjärnskakning, det är jag helt säker på. 
 
Hjälmen tog den värsta smällen, näsan och överläppen tog resten. 
 
I lördags var vi på dop för fina Amadeus. Pappans kusins son. 
Ett jättefint dop och väldigt trevligt. Synd att jag glömde kameran hemma! 
 
Söndags morgon åkte pappan med tjejerna till Uppsala för att köpa ny cykel till Emilia. Världens stoltaste tjej cyklade sen runt i det vackra vårvädret, även hon lyckades dra på en vurpa, två till och med, Men klarade sig ändå utan större skador. Det är ju sånt man får ta, när våren och sommaren kommer så kommer även blåmärken och skrapsår.  
Linnea var nog minst lika lycklig som fått ärva Emilias "stora" cykel. 
Här har ni tjejligan från höjden, hälften av dom iallafall. 
 
En söndagspromenad med lite tussilagoplockning
 
 
Ett stycke gravid mamma
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0