I'm losing it

Jag håller nog på att bli knäpp! Just ikväll, och snart flyger huvudet av kroppen och lämnar rök efter sig!

Den här eftermiddagen/kvällen kommer gå till min personliga historia!

Jag har sen innan middag känt mig konstant BAJSNÖDIG och KISSNÖDIG, jag har sprungit som en Ping Pong boll fram och tillbaka på toaletten! Och när jag väl gjort mig besväret att få av mig kläderna och satt mig på skithuset.. Vad händer? NADA! Ingenting! All nödighet är som bortblåst!
Och så fort jag trocklat på mig mina för små trosor och byxor och hunnit två steg utanför toan så är det som att man nästan ska göra på sig igen!!

I natt tänker jag bädda åt mig på toaletten. Jag ska sitta och sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0