Sol

Under en väldigt lång period så har vi INTE direkt blivit bortskämda med solens strålar.
Men nu, så är den äntligen här! Och man känner hur varenda cell i kroppen spritter till i lycka!

Jag har till och med lyckats få fram mina fräknar! Misstänker att graviditeten "hjälper" till med mina fläckar i ansiktet. Exempelvis så är jag likvit runt ögonen. Jag liknar en panda, eller nån som haft solglasögonen. Riktigt schnygt!!

Jag känner sådana vårkänslor att jag till och med tvättade upp vinterkläderna igår. En liten detalj bara.. För att kunna plocka bort vinterkläderna så måste man ha något att byta ut dom med, vilket jag inte lyckats med än.
Får se om vi lyckas ta oss någonstans idag och "fixa till" den lilla detaljen.

Behövs ju b a r a gummistövlar, vårskor, överdragsbyxor till minstingen, jackor och gummikläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0