Underliga och underbara drömmar!

Jag har börjat drömma väldigt tydliga drömmar.
Den senaste veckan har jag varit ute och löptränat om nätterna. Långa uppfriskande rundor på 10,2 km!
I varje dröm är jag fortfarande gravid, men det hindrar tydligen inte mig.
Jag flyger fram likt en gasell med magen i vädret (det uppskattas att jag är så graciös och har en vacker löpstil i drömmarna)

Men i förrgår natt så hade jag skickat ett meddelande till Martin Björk?!
"Tänkte ge mig ut på en runda i vårt vinterlandskap, ska du med?"

Han var snabb på att svara

"Låter toppen, jag och Mårten kommer strax"

Jag vet inte vem Mårten är i drömmen, och jag minns tydligt att jag i drömmen fått lite panik och frågat Micke vad jag skulle göra. För plötsligt kunde jag inte springa, jag var ju gravid..

Underliga drömmar som sagt, och väldigt verkliga!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahah ja du Erika du är ju för underbar vilka drömmar

2013-04-12 @ 07:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0