Vad gör familjen?

Hallå!

Klockan är halv åtta en lördagsmorgon.. Och familjen sover?

Det var bara jag som vaknade klockan sex i morse.
Nu har jag legat blixt still väldigt länge. Hunnit läsa Aftonbladet, kollat instagram, Facebook, läst bloggar.. Och nu då?

Alltså familjen, ni får inte komma med sådana här plötsliga förändringar.. Jag vet ju inte hur jag ska tackla det hela! Nästa gång vill jag få en förvarning om ni tänker ta sovmorgon.

Nä, om jag ska ta och smyga mig upp och fixa lite frukost kanske?
(Alla kommer garanterat vakna så fort jag sätter foten i trappan. Jag tror att det går ett ljudlöst larm till barnen om jag kommer mer än fem meter ifrån dom)

Ha en trevlig lördag alla!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men soooooov människa soooov!!!
Fasen så härligt när alla sover till 07:30! :D
Här var de morgon vid 04:50 första gången men sen fick vi sova till 06:30 :)

2013-04-06 @ 08:11:52
Postat av: Jenny

Härligt! Känns som att det här kommer bli en bra dag :)

2013-04-06 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0