Fotbollstjej

Nästan hela sommaren så har hon pratat om fotboll. 
Visst, tänkte jag. Om någon vecka är det något annat. Men intresset har liksom ältat sig fast. 
 
I söndags fick jag tummen ur och drog iväg ett mejl till närmsta fotbollsskola, fick svar samma kväll och dagen efter hade hon sin första fotbollsträning. Det är endast fem träningar kvar för den här gången, men det räcker nog för att se om det är något hon vill fortsätta med. 
Och känner jag den här damen rätt så kommer jag och pappan få bänka våra arslen många gånger för kommande träningar och matcher. 
 
Stolt tjej i träningströjan! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så roligt för Emilia, kul att hon hittat något hon vill testa! :)
Världens finaste fotbollstjej!! <3

2013-08-29 @ 05:57:32
Postat av: Anonym

Åh vad kul :) hon ser super nöjd ut!

2013-08-29 @ 23:41:12
Postat av: Jenny

Glömde skriva mitt namn :) höhö

2013-08-29 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0