Svettigt värre

Utförsäljning på barnens hus. Minst en miljon människor. Och timmlånga köer.

Om jag var där? Jajamensan!

Hade velat lägga beslag på en bilstol till Selma, men jag kände mig inte riktigt upplagd för att ge mig in i den ormgropen med bebis hängandes på magen.

Det fick bli lite annat smått och gott.
Som ett par simbyxor till Selma, några dreggellappar, leksak, skydd till bilen, två Disney filmer och en söt haklapp.

Egentligen bara småpryttlar men jag sparade nästan 400:-.
Snåljåpen i mig gjorde frivolter. Jag TJÄNADE ju pengar idag!
Undrar vad jag ska köpa för dom?

Kön till kassan var galen. Folk trängdes, folk blev stingsliga och upprörda. Riktigt underhållande. Det kändes nästan inte som att vi stod där i över en timma.

Selma och Varg uppförde sig bäst i hela butiken. Dom sov, nästan hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Petra

När vi var dit så hade de stängt i släppet :'( Jag ville ju också fynda!

2013-08-21 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0