Vi tog semester

Min plan var att skriva ett långt inlägg om vårat sommarlov som nu lider mot sitt slut. 
Ett inlägg om lata dagar, sexåring som lärt sig simma, femåring som mestadels bott utomhus, en tvåmånaders bebis som, i ärlighetens namn, nästan alltid är glad men tycker värmen varit jobbig. Berättat om hur vi gottat oss i alldeles för mycket glass. Hur vårt femton veckors långa sommarlov på många sätt varit helt fantastiskt, men att vi nu är på gränsen till att gå varandra på nerverna. På riktigt. 
Nej, jag var visst ingen supermamma. Jag är en medioker mamma, en falukorv och makaroner mamma. 
En mamma som efter 15 veckor hemma med mina högt älskade barn, faktiskt längtar tills skolan och förskolan börjar igen. Och jag tror, att barnen känner detsamma. 
 
Som sagt, min plan var att skriva ett långt och livfullt inlägg om allt ovannämnda. Men det fick bli så här istället. 
 
Tack och bock
 
Jag hade också tänkt visa upp massa glada och härliga bilder från vår sommar. Men det fick bli den här istället. Selma och Pappan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0