skitinlägg

Varnar alla finkänsliga människor redan nu. Om ni inte tycker om att läsa om bajs och annat otrevligt så behöver ni inte läsa vidare.. 
 
 
Ni som är kvar.. 
 
Dessa järntabletter! Jisus alltså. Om jag har haft problem mage innan så är det ingenting mot vad jag har nu. 
Jag får ju för i helsike ta i som om jag skulle förlösa dessa skitkorvar! Stenhårda svarta jävlar (ja, jag kollar på pappret när jag torkar mig, hur ska man annars veta om man är helt ren??) Kommer inte ha några krafter kvar när den riktiga förlossningen sätter igång. 
Bara fjorton veckor kvar.. bara fjorton.. snart kommer jag till det stadiet där magen är så stor och mina armar inte kommer räcka till och jag kommer behöva en ryggkliare för att nå mig själv där bak. Vilka skitproblem jag har. 
 
Min mormor kan man prata om allt med, och eftersom jag tydligen har glömt eller förträngt allt som har med gravidtet och bebisar att göra så gav hon mig tipset.. katrinplommon. "ahaaa" löd mitt svar likt en uppenbarelse från han där ovan. 
Så.. nu är det alltså dags att köpa på sig lite katrinplommon.. eller päron. Päron är godare så det får nog bli det. 
 
Och när jag ändå pratar om bajs så kan jag meddela att katten Vince är dålig igen. Blod och slem diarre. 
Stackars katt, den här veckan har han verkligen inte mått bra. Mjauat och skrikit och kraffsat på dörrar. 
Just nu ligger han nedsövd efter ett veterinär besök. Blodprover är tagna och vi får se vad som händer. 
 
Skit. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0