Vecka 26

25+2 för att vara helt korrekt.

Magen växer sakta men säkert.
Damen där inne sysselsätter sig dagligen med att lära sig steppa, på min urinblåsa. Men eftersom hon är min unge så är det givetvis okej, hon kunde få göra "tusen nålar" på min tjocktarm om hon så ville, det hade också varit okej.

I morgon är det dags för första besöket hos barnmorskan sen inskrivningen.
Ska bli skönt att träffa henne igen, få kolla lite värden och lyssna på Selmas hjärta, sånna där småsaker som betyder oerhört mycket när man är gravid.

De senaste dagarna har inte varit dom bästa, sammandragningarna har blivit fler och foglossningen värre. Blä.

Men nu är det bara ca 15 veckor kvar! Woohoo


Kommentarer
Postat av: Petra

Snart får ni hålla lilla bus-Selma i famnen! Och då måste jag få stilla mitt bäbisgos ;)
Jag hejar på dig att du orkar trots motgångar i gravven. Du är grym :) glöm ikke det :) kram

2013-02-06 @ 21:13:23
Postat av: Rebecka

15 korta veckor! Tror hon kommer i början på maj jag ;) hoppas för jag längtar ihjäl mig nästan! :)

2013-02-07 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0