Vilken natt!!

Har precis stapplat mig ner till soffan.

Natten har bestått av sammandragningar, värk i hela bäckenet och konstiga ilningar i magen.. Förvärkar? Jag verkar ha glömt hur allt känns!
Som lite grädde på det där moset så har Vince blivit sämre i natt. Micke har nog varit uppe 3 gånger och duschat honom, det är mer och mer blod nu.

Jag stapplade som sagt ner i köket nyss och kastade i mig min bricanyl likt en knarkare, sen lyckades jag ta mig till soffan och nu sitter jag här.
Vet inte om det är tabletten men det känns iallafall lite bättre nu.
Linnea får vara hemma idag, kommer inte kunna gå och lämna henne.

Veckan börjar bra. Och ja, jag är fan bitter!


Kommentarer
Postat av: Frida(Philip)

Men fy så jobbigt och otäckt för dig att behöva ha så ont. Jag hoppas att det snart går över så din vecka blir bättre.

2013-02-18 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0