Bambi

Sexåringen kom hem från skolan idag med ett blåmärke på kinden och blåa knäskålar.

Vad hon hade gjort?
Åkt skridskor i skolan.

Problemet är att hon aldrig stått på ett par skridskor.. Å andra sidan så måste man väl lära sig nån gång, hon gör det den hårda vägen.

Mamma hjärtat sved i vanlig ordning och jag började genast inspektera käken och kollade tänderna..
En tand hänger i en tråd, men det har sin naturliga orsak.

Hon har tid hos skolsköterskan på torsdag, så om hon inte har jätte ont i morgon så ska jag be sköterskan kolla lite extra då.

Ont eller inte, hon var överlycklig för att hon hade fått åka skridskor.



Kommentarer
Postat av: Petra

Hon var jätteduktig! Jag såg henne, men jag förstår att hon är blå! Många fall! Men som sagt man måste lära sig :)

2013-01-23 @ 02:33:07
Postat av: Anne-sofie

Bra där Emilia , skam den som ger sig ;-). Som läkaren sa till oss när Micke var liten , syns att det är ett barn med benen full av spring !!!

2013-01-23 @ 10:08:36
Postat av: Dee

Åh stackars! Men lika söt för det :)

2013-01-23 @ 10:53:28
URL: http://sandraws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0