Gravkompis

Idag har jag haft en lyxdag!

Jag blev hämtad hemma i morse av min gravida vän. Vi åkte ut till hennes nyköpta hus på landet där jag blev bjuden på god lunch! Fisk i gräddsås med potatis och ärtor.. Massa ärtor! Mums!

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och massor av sånt som två blivande mammor i regel måste prata om.. Dvs bebissnack, förlossning, amning. .

Hann också klämma lite på hennes uberfina KRONAN vagn! Den är så vacker att jag smäller av!

Sen åkte vi hem till mig, drack en kopp fisigt kaffe och en latte som jag försökte mig på. Inte ens det klarar jag av längre!
Vännen stod för kladdkaka och grädde till det.

Linnea, min lilla mästerfotograf, står för detta fina magbildsfoto!
Ca ungefär en månad blir det mellan den här pojken och flickan!


Kommentarer
Postat av: Dee

Mysmagar!

2013-01-15 @ 09:55:27
URL: http://sandraws.blogg.se
Postat av: Karinsblogg.com

åååh vad fint. Nu spritter mina äggstockar ju. Jobbigt.

Svar: Det är bara köra på Karin :)
moggika

2013-01-16 @ 21:14:10
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Rebecka

Vilken super duktig fotograf! :)

2013-01-18 @ 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0