Lite nakenchock!

Så har vi passerat halva graviditeten. Är i vecka 20+3 idag. Hälften kvar då!

Lillasyster lever om i magen! Äntligen.
Önskar mig 20 veckor fram, vill se vem hon är, hur hon ser ut! Vill hålla i henne och lukta på henne.
Å andra sidan så lever vi i nuet. Njuter av att se henne växa innanför huden på mig.

Tjejerna planerar hur livet ska bli när lillasyster kommit ut.
Emilia hade en idé om att vi skulle binda fast lillasysters vagn i hennes cykel, så kunde hon köra vagnen medan mamma och pappa löptränade bredvid..

Här kommer nakenchocken då.
Vecka 20+3


Kommentarer
Postat av: Therese

GUD så fin mage!!!

2013-01-03 @ 22:08:04
Postat av: Karinsblogg.com

VILKEN Nakenchock! Jag ringer se&hör, allers och alla andra! ;)
Fin fin mage. Hur mår du? kom och fika igen snart!

Svar: haha, ja troschock hade kanske varit mer passande :) Men ring skvallerblaskorna ändå, tror jag behöver tala ut!

Kommer gärna på fika snart igen :)
moggika

2013-01-03 @ 22:30:22
URL: http://www.karinsblogg.com
Postat av: Petra

Du passar verkligen att vara gravid, så himla fin! :)

2013-01-03 @ 22:31:14
Postat av: Rebecka

Så himla vacker! Nu är hon snart här :) älskade lilla bebis!! :)

2013-01-04 @ 09:04:41
Postat av: Linda

Ja vännen man längtar ju som bara den!!!

2013-01-04 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0