Magsmörj och vinnare

För en liten tid sen så var jag med i en tävling som gravida Anine Bing hade. 
Hon tävlade ut TomTom Mama massage olja. Jag VANN!!! 
 
Superkul, tänk vilken tur jag har ibland. 
 
Nu testas det iallafall för fullt och det återstå att se om jag kommer drabbas av bristningar eller inte. 
Oljan är jätteskön och det känns lite lyxigt att smörja magen med den om kvällarna. 
Det ända som jag tycker är tråkigt är att den inte doftar något, vilket såklart är jättebra ur många synpunkter. Men jag gillar när det doftar gott.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara söt lilla Selma magen:)

2013-01-20 @ 09:28:31
Postat av: Rebecka

Håller tummarna för att du slipper få de :)

2013-01-20 @ 09:40:45
URL: http://renoji.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0