Nu boar vi och brottas med feber

Idag har vi fyndat! Oj så vi har fyndat!

Vi har ju som jag säkert nämnt ett par gånger INGA bebis saker sparade, så vi måste införskaffa ALLT.

Och eftersom jag numera sitter på lite erfarenhet så vet jag också hur liten tid dessa bebissaker används.

Idag köpte vi en spjälsäng, begagnad, använd i 6 månader inklusive madrass och bäddmadrass.. 550:-
Som hittat!

Givetvis var vi tvungna att se hur det såg ut med sängen i sovrummet, och när den väl var på plats så kunde vi inte ta ner den igen! Nu ska vi bara hitta lite fina sängkläder och ett spjälskydd sen är den delen klar iallafall.

Mitt upp i boandet så blir Linnea dålig, ingen middag och 39 graders feber. Stackars lilla plutt. Hoppas att det bara är en bråkig förkylning.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter skötbord och babyskydd!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Säljer ett vitmålat Sniglar skötbord från Ikea. 100:- pm ni vill och behöver:) Mvh Madeleine bor i märsta.

2013-01-09 @ 12:48:24
Postat av: Jessica

Beroende vad ni ska ha för vagn så kolla upp vilken barnstolar som passar med adapterar :) det kan vara jättesmidigt att kunna spänna fast vilstolen på vagnen om man ska in å handla tex :)

Fö så har jag tänkt fråga om du har lust att ses någon dag? :)

2013-01-11 @ 22:13:44
URL: http://www.yessicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0