Sömnapne?

Familjens senaste tillskott!

Hon har egentligen alltid snarkat mycket, och haft stora mandlar. Men jag har aldrig märkt av andningsuppehållen. Nu är dom iallafall här och det är obehagligt. I natt låg jag och buffade på henne hela tiden för att hon skulle andas.
Läkaren sa att det inte var något att oroa sig för, kroppen säger själv till henne att andas igen.. Men alltså.. Nej. Om jag hör att det går ett par sekunder bara så buffar man av ren reflex.

Nu inväntas en remiss till öra-näsa-hals mottagning. Får se vad dom säger.

Älskade kära lillasyster kom och hämtade oss när vi skulle till läkaren idag, sen hakade vi på henne hem där tjejerna fick baka både kladdkaka och chokladbollar med moster.
Hade jag guld och diamanter så skulle jag ösa det över henne, för allt hon gör för mig och min familj.

Nu är kl 22 och maken ligger redan och sover bredvid mig. Tror jag ska göra honom sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0