Vecka 23+0

Måndag och ny vecka. Bara 17 veckor kvar nu!
Tänk att om sjutton veckor är våren här och sommaren står på tur!
Vi kommer känna hur solen värmer våra kinder och det kommer vara grönt överallt!

Vecka 23 som sagt.
Var på läkarbesök idag och tack och lov så är tappen inte mer påverkad än sen sist. Bricanylen gör sitt jobb med andra ord.
Tyvärr så biter den inte på foglossningen.. Den blir bara värre och värre.
Smärta från helvetet kommen! Har man aldrig själv upplevt foglossning eller smärta i bäckenet så kan man omöjligt förstå hur ont det kan göra. Det är en långdragen pina!

Efter äventyret till läkaren idag så kom jag knappt upp på övervåningen nu ikväll.
Blir spännande det här! Kommer jag få flytta ner till vardagsrummet eller blir jag kvar i sovrummet under resterande veckor?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du/ni SKA flytta ner till vardagsrummet för att underlätta det för dig. Kan väl vara mysigt :)) KRAM

2013-01-22 @ 03:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0