Igår och idag

Vi dalar alla ibland.
Och jag kan iallafall fortfarande skylla på hormoner (vilket jag kommer utnyttja in i det sista)

Jag är en tänkare och tänker helt klart för mycket ibland.
Och med en amningshjärna full med lull lull så lägger jag ner den mest krävande tankningen ett tag... Ni fattar?

Startade dagen med en 5 km promenad. Linnea hängde med på sin cykel och det var bara att försöka hålla hennes tempo.
Så skönt att äntligen få börja bygga upp konditionen igen. Det är ju pinsamt att bli andfått bara av att ta sig upp till övervåningen.
Sen har vi hängt hos vännerna på landet. Ungarna badade och hade hur kul som helst.
Vi snackade gojja och hann gosa med våran exkatt Stellan.

Sen bar det av hemåt, det grillades hamburgare och därefter spelades det tre omgångar av "den försvunna diamanten"
Avrundade tisdagen med lite allsång på Skansen där favoriterna Johnossi spelade.

God natt dagboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0