Bf+13

Fortfarande ingen bebis på väg.

Jag pendlar mellan att vara hopplös och hoppfull.
Jag är förmodligen inte så rolig att ha i sin närhet just nu, men jag hoppas att folket omkring mig har en viss förståelse.
Jag förstår att det är svårt att sätta sig in i den känslomässiga situation som jag befinner mig i nu, om man inte själv har upplevt samma sak.
Att folk omkring mig ska tycka synd om mig är inget jag är ute efter, bara förståelsen.

Nu är det två dagar kvar till igångsättning, som jag faktiskt på riktigt har börjat acceptera. Men, jag hoppas fortfarande på ett mirakel, att min kropp ska fatta hur man gör och föda fram den här envisa bruden på egen hand!

Här en en 29 år gammal bild på min mamma, när hon var gravid med mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kalas pingla

2013-06-02 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0